Kraj

Shrek będzie bohaterem nowego etapu kampanii "Pij mleko, będziesz wielki"

Shrek będzie bohaterem kolejnego etapu kampanii społecznej "Pij mleko, będziesz wielki". Do tej pory do picia mleka zachęcały postacie rzeczywiste:...

Shrek będzie bohaterem kolejnego etapu kampanii społecznej “Pij mleko, będziesz wielki”. Do tej pory do picia mleka zachęcały postacie rzeczywiste: piosenkarka Kayah, aktor Bogusław Linda oraz sportowcy Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. “Uznaliśmy, że warto postarać się o Shreka, którego popularność jest ogromna” – powiedział Paweł Kowalewski, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA), które prowadzi kampanię “Pij mleko, będziesz wielki” w ramach programu “Marketing dla przyszłości”. Wykonawcą kampanii ze Shrekiem będzie, tak jak przy realizacji jej poprzednich wydań, agencja reklamowa Communication Unlimited, której prezesem i dyrektorem kreatywnym jest również Paweł Kowalewski. Jeszcze nie jest określony termin rozpoczęcia kampanii ze Shrekiem. Najprawdopodobniej będzie to październik br., a nasilenie akcji przypadnie na początek przyszłego roku. Shrek pojawi się w reklamach IAA za darmo. “Po długich negocjacjach m.in. z producentem filmu wytwórnią Dreamworks marzenia się spełniły i udało się nam uzyskać zgodę na wykorzystanie wizerunku Shreka bez pieniędzy” – powiedział Paweł Kowalewski. Premiera filmu “Shrek 2” w Polsce miała miejsce na początku lipca br. (KP)