Shrek będzie bohaterem kolejnego etapu kampanii społecznej “Pij mleko, będziesz wielki”. Do tej pory do picia mleka zachęcały postacie rzeczywiste: piosenkarka Kayah, aktor Bogusław Linda oraz sportowcy Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. “Uznaliśmy, że warto postarać się o Shreka, którego popularność jest ogromna” – powiedział Paweł Kowalewski, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA), które prowadzi kampanię “Pij mleko, będziesz wielki” w ramach programu “Marketing dla przyszłości”. Wykonawcą kampanii ze Shrekiem będzie, tak jak przy realizacji jej poprzednich wydań, agencja reklamowa Communication Unlimited, której prezesem i dyrektorem kreatywnym jest również Paweł Kowalewski. Jeszcze nie jest określony termin rozpoczęcia kampanii ze Shrekiem. Najprawdopodobniej będzie to październik br., a nasilenie akcji przypadnie na początek przyszłego roku. Shrek pojawi się w reklamach IAA za darmo. “Po długich negocjacjach m.in. z producentem filmu wytwórnią Dreamworks marzenia się spełniły i udało się nam uzyskać zgodę na wykorzystanie wizerunku Shreka bez pieniędzy” – powiedział Paweł Kowalewski. Premiera filmu “Shrek 2” w Polsce miała miejsce na początku lipca br. (KP)