Kraj

Anna Pańczyk nowym CEO Grey Group

Rafał Baran, który był CEO Grey Group od 2008 r., został powołany na stanowisko non-executive presidenta Grey Central and Eastern Europe.

Anna Pańczyk nowym CEO Grey Group

David Patton, CEO i prezes Grey Group EMEA, poinformował, że Anna Pańczyk zostanie CEO Grey Group od 1 lutego br. Rafał Baran, który był CEO Grey Group od 2008 r., został powołany na stanowisko non-executive president Grey Central and Eastern Europe. Do jego zadań będzie należało kierowanie rozwojem new business Grey w regionie CEE.

Pańczyk w 2007 r. została CEO i prezesem agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF), która rok później zmieniła nazwę na Change Communications (obecnie Change Integrated). Wcześniej Pańczyk przez dziewięć lat pracowała w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi (jako group account director, a następnie deputy managing director). Jest członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i zasiada w jury konkursu Innovation Award Media Trendy oraz pełni funkcję group mentor/committee leader Young Media Lions na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.

Pańczyk jest jedną z kilku osób, które w ostatnim czasie dołączyły do Grey Group. Pod koniec 2013 roku Jakub Korolczuk objął stanowisko executive creative director i stał się odpowiedzialny za podniesienie jakości prac kreatywnych agencji. W połowie 2014 roku Małgorzata Skorwider została digital director i odpowiada za rozwój digitalowej części Grey.

Jak wynika z naszych informacji, decyzja o zmianie na stanowisku CEO Grey Group została podjęta m.in. w związku z wizytą przedstawicieli WPP w Polsce. W ubiegłym tygodniu spotkali się oni z zarządami agencji Ogilvy & Mather, Young & Rubicam i Grey Group.