Urszula Jaworowska awansowała w strukturach Streetcom Polska na stanowisko account directora. Odpowiadać będzie za pracę zespołu accountów oraz ich szkolenia. Do jej obowiązków należeć będzie również nadzór nad nowymi projektami oraz ich realizacja. Z agencją związana od 2010 r. Odpowiedzialna między innymi za wprowadzenie firmy na rynek litewski, czeski i węgierski. Koordynuje także projekty dla kluczowych klientów firmy.
W strukturach Streetcom Polska stworzone zostały również dwa nowe stanowiska. Do agencji dołączyła na stanowisko sales managera Karina Królikowska. Do jej obowiązków należy pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami oraz realizacja planów sprzedażowych. Od wielu lat związana jest z branżą mediową. Pracowała na stanowiskach menedżerskich w działach sprzedaży oraz marketingu i promocji w takich firmach jak: Sony Music Polska, Radio Eska, Media Point Group czy Multikino SA.
Z kolei Agnieszka Zając w Streetcom Polska odpowiada za działania public relations agencji. Do jej obowiązków należy również wsparcie PR-owe dla klientów. Przez siedem lat związana była z 4fun Media SA, gdzie pełniła funkcję dyrektora PR i marketingu. Wcześniej pracowała między innymi w Nova Communications Group, Media Point Group i agencji Sigma International.