Zagranica

Microsoft zapowiada, że wróci z kampanią na SuperBowl

W minutowym spocie firma pokazuje ludzką odsłonę potęgi technologii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqaOvHKG0Tio%22%7D
Microsoft zapowiedział, że na początku lutego w związku z SuperBowl wróci z kampanią. Będzie ona przetworzeniem ubiegłorocznego komunikatu o sile technologii jednoczącej ludzi.

Ubiegoroczna kampania była realizowan przez działy wewnętrzne firmy. Wśród bohaterów kampanii wystąpili m.in. pracownicy Microsoftu. Kampania eksponuje osiągnięcia technologii, które np. pomagają ludziom przekraczać bariery niepełnosprawności – niemym pozwalają przemówić, osobom po amputacjach kończyn prowadzić normalne życie, a nawet rysować – niewidomym. 

(AdWeek)