M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Starcom zdobył budżet mediowy Lindta

Piotr Machul | 26 stycznia 2015, 06:00

Dom mediowy zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich produktów należących do Lindt & Sprüngli obecnych na polskim rynku.

Firma Lindt & Sprüngli Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą został dom mediowy Starcom z grupy Starcom MediaVest. Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich produktów należących do Lindt & Sprüngli obecnych na polskim rynku.

Wybór Starcomu poprzedzony został kilkuetapowym przetargiem, w którego ostatnim etapie, oprócz Starcomu, brał udział również Maxus, dom mediowy dotychczas obsługujący Lindt & Sprüngli. - Na poszczególnych  etapach przetargu oceniane było zarówno podejście strategiczne, dedykowany zespół, jak i warunki zakupu mediów - wyjaśnia Beata Kłęk, marketing director Lindt & Sprüngli (Poland).

Koordynacją procedur przetargowych zajmowała się firma audytorska Media Strategy. Wartość budżetu, jaki firma Lindt & Sprüngli zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe swoich produktów w 2015 r., nie została ujawniona. Pierwsze projekty, którymi zajmie się Starcom, mają być realizowane już w lutym br.   

Czytaj więcej na temat: , , , , ,