M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Neandertalczycy odkrywają wygodę lunchboksów

Katarzyna Woźniak | 28 stycznia 2015, 06:00

Rusza druga odsłona kampanii marki Vifon.

Wystartowała druga część kampanii medialnej marki Vifon z portfolio Tan Viet International SA. Drugi spot kampanii prezentuje Neandertalczyków, którzy odkrywają, że gotowanie nad ogniem jest bardziej energochłonne niż zalanie gotowego dania w lunchboksie gorącą wodą. Dodatkowo w internecie będzie pojawiał się również spot "Przepis” wskazujący na walory produktu.

Kampania nadal będzie wspierana na antenie Radia Eska.
Za zakup mediów w telewizji oraz na platformach VoD i YouTube odpowiada dom mediowy Havas Media. Drugi spot z serii "Neandertalczycy” zrealizowała agencja H, a za spot zatytułowany "Przepis” odpowiada agencja McCann. O starcie kampanii informowaliśmy w serwisie MMP24 z 7 stycznia br.


Czytaj więcej na temat: , , , , , ,