M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reklama Mercedesa na SuperBowl w bajkowej odsłonie

( red. ) | 28 stycznia 2015, 06:00

Samochód za 100 tys. dolarów promuje się w nowym spocie utrzymanym w bajkowej konwencji o wyścigu w lesie.

W tym tygodniu Mercedes Benz zaprezentował swój spot reklamowy na SuperBowl. Za kreację filmu, który stanowi małą narrację kinową utrzymaną w konwencji animowanej bajki, odpowiada agencja Merkeley+Partners New York. Kampania ma eksponować aerodynamiczny kształt samochodu i komfort jazdy modelem AMG GT S. Mercedes na potrzeby SuperBowl zdecydował się na nową komunikację. Samochód jest poza zasięgiem finansowym większości konsumentów, dlatego Mercedes "sprzedaje" narrację, klimat, ideę związaną z rywalizacją i zasięgiem nowoczesnych technologii.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: