M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media Service Zawada wprowadza na rynek nowy miesięcznik

Piotr Machul | 28 stycznia 2015, 06:00

Będzie to magazyn "Lego Ninjago" adresowany do chłopców w wieku 6-11 lat.

Wydawnictwo Media Service Zawada (MSZ) wprowadza na rynek nowy miesięcznik "Lego Ninjago". Magazyn - powiązany z serią zabawek Lego - kierowany jest do chłopców w wieku 6-11 lat.
W magazynie znajdą się m.in.: komiksy, plakaty, łamigłówki i gry. Do każdego numeru dołączona będzie figurka Lego z limitowanej serii. Objętość pisma to 36 stron. Pierwszy numer "Lego Ninjago” ukaże się w nakładzie 60 tys. egz. w cenie 9,99 zł. Redaktorem prowadzącym tytuł jest Juliusz Łyskawa.
Wprowadzenie pisma na rynek wspiera silna kampania telewizyjna w kanałach Cartoon Network, Nickelodeon, TeleToon+, TVP ABC, TV4, przy dużym wsparciu prasy (tytuły własne wydawcy) oraz internetu (strony przeznaczone dla dzieci i ich rodziców, serwisy branżowe). Działania przygotował samodzielnie wydawca.
MSZ ma już w portfolio magazyn "Lego. Legends of Chima". Tytuł ten w III kwartale 2014 r. był liderem sprzedaży wśród wszystkich magazynów dla dzieci (średnia sprzedaż 51,35 tys. egz./miesiąc, dane ZKDP).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,