M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa BPS rozpoczyna szeroką kampanię reklamową

Piotr Machul | 28 stycznia 2015, 06:00

Kampania wykorzystuje koncept sprawdzony dwa lata temu.

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Wykorzystuje znany już z działań tego marketera motyw zielonego fotela, symbolu VIP-owskiej obsługi klienta w Bankach Spółdzielczych.
Kampania z tym motywem prowadzona była w 2013 r.
Obecne działania toczą się bezpośrednio na obszarach funkcjonowania Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Zdecydowano się na reklamę w pociągach PKP – plakaty oraz bilety komunikacji miejskiej w miastach całej Polski oraz kinach studyjnych.
Reklama emitowana będzie też w telewizjach ogólnopolskich, m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz w telewizjach regionalnych. Przekaz wesprą też działania w internecie – media społecznościowe, kampania bannerowa oraz portal Najblizejludzi.pl, wizytówka Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w sieci.
W lutym br. rozpocznie się emisja 8-sekundowych billboardów sponsorskich w stacjach telewizji ogólnopolskiej oraz w 12 stacjach regionalnych. Prezentowany będzie spot pt. "W Bankach Spółdzielczych każdy jest #jakVIP" pokazujący różne sytuacje, gdy młodzi ludzie napotykają na swojej drodze zielony fotel, symbolizujący indywidualne podejście do klienta w Bankach Spółdzielczych. Reklama jest już znana części odbiorców – emitowana była dwa lata temu w warszawskich kinach.
Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Effective Media, a strategię i kreację przygotowało biuro kreatywne Granatowi. Budżet kampanii nie został ujawniony.
Grupa Banku Polskiej Spółdzielczości to największe zrzeszenie Banków Spółdzielczych w Polsce. Tworzy je 359 Banków Spółdzielczych, to jest 64 proc. wszystkich Banków Spółdzielczych działających w kraju.
15 stycznia br. w MMP24 pisaliśmy, że Grupa PBS prowadzi przetarg mediowy.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,