M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Tatuaże wolności" kampanią tygodnia wg Adweeka

Maciej Florek | 28 stycznia 2015, 06:00

Spot pokonał reklamy takich marek, jak: Netflix, Dove Hair czy Oreo.

"Tatuaże wolności” – projekt realizowany przez należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Isobar zdobył tytuł Adweek’s Commercial of the Week. Zrealizowany na zlecenie Wyższej Szkoły Nauk Społecznych Pedagogium film zdobył ponad 50-proc. poparcie czytelników jednego z największych serwisów na świecie poświęconych reklamie.

"Tatuaże wolności” najpierw zostały wyróżnione jako "Ad of the Day” i trafiły na jedynkę serwisu, następnie zostały umieszczone przez redakcję Adweek w piątce najbardziej kreatywnych reklam tygodnia, aby zostać wybrane przez czytelników najbardziej kreatywną kampanią tygodnia. Spot pokonał reklamy takich marek, jak: Netflix ("Big Questions"), Dove Hair ("Love Your Curls"), Oreo ("Play With Oreo") czy Pizza Hut ("New Mitey Stuff Crust").

Więcej informacji o tym projekcie znajduje się w MMP24 z dnia 16 stycznia br.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,