Kraj

Justyna Duszyńska i Maryna Tomaszewska ruszają z Fashion Post

Biznesową osią serwisu będą działania contentmarketingowe i reklama natywna. Powierzchnią display będzie zarządzać Goldbach Audience.

W sieci pojawił się nowy serwis modowy – Fashion Post, który od pozostałych w tej kategorii ma różnić się koncepcją, zakresem i metodami działania, strukturą, formą oraz wyglądem graficznym.

Fashion Post tworzy sześcioosobowa redakcja, a łącznie serwis współpracuje na starcie z blisko 30 osobami, blogerami, znawcami mody. Fashion Post korzysta też z wyspecjalizowanych serwisów, takich jak Women’s Wear Daily, East News czy WGSN.

Justyna Duszyńska i Maryna Tomaszewska ruszają z Fashion Post
Za Fashion Post, poza zespołem redakcyjnym, stoją znane od lat ze świata mediów, reklamy i mody – Justyna Duszyńska i Maryna Tomaszewska. Duszyńska z branżą reklamy i marketingu związana jest od 15 lat. Była m.in. wieloletnią dyrektor sprzedaży Onetu, wydawnictwa Hachette Filipachi Polska i Burda International. W latach 90. była rozpoznawalną modelką. Maryna Tomaszewska jest wieloletnią dyrektor kreatywną magazynów lifestyle’owych, m.in. “MaleMena” i “Fashion Magazine”. Jest doktorem sztuk pięknych i wykładowcą ASP w Warszawie.

Fashion Post to projekt nie tylko modowy, ale także biznesowy. Jego osią będą działania contentmarketingowe i reklama natywna. To ważna część przychodowa dla serwisu, oparta w przyszłości również na współpracy partnerskiej z markami. W serwisie będzie też dostępna reklama display z całym wachlarzem form reklamowych, której obsługą zajmie się sieć reklamowa Goldbach Audience.

Wyżej opisane koncepcja i strategia działania Fashion Post są skierowane przede wszystkim do kobiet i mężczyzn o średnim i wyższym statusie materialnym, świadomych, otwartych na nowości, poszukujących nowych treści.

Launch Fashion Post będzie wspierany silnie w mediach społecznościowych, na początku w Facebooku i Intsagramie. Założycielki chcą też wchodzić w różnorodne partnerstwa i patronaty, by budować świadomość marki. Eksperckość redakcji ma być również wykorzystana w mediach offline’owych przy produkcjach związanych z tematyką modową.