M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pierwsza realizacja K2 dla marki Durex [wideo]

Maciej Florek | 30 stycznia 2015, 06:00

Kampania potrwa do końca lutego br.

Agencja K2 prowadzi  kampanię kreatywną marki Durex pod hasłem: "Dojdźcie wspólnie”, promującą prezerwatywy Durex Performax Intense. Kampania jest rezultatem wygranego przez K2 przetargu w grudniu ub.r.

Kampania oparta jest na mechanizmie generującym wiersze na podstawie zbioru różnych cech i faktów dotyczących partnerów. Jej sercem jest minisite http://performaxintense.durexmowi.pl/. Zabawa odnosi się do naturalnych różnic pomiędzy partnerami. Zaproponowany mechanizm generuje wiersze, na podstawie udzielonych przez partnerów odpowiedzi na pytanie co ich kręci. Pointa w wierszach sugeruje, że te drobne różnice nie są ważne, bo jest Durex Performax Intense, który pozwoli się zgrać i cytując hasło – "Dojść wspólnie”. Kampania obejmuje też emisje pre-rolli m.in. w YouTube.

Media dla Dureksa planuje i kupuje ZOG.


Czytaj więcej na temat: , , ,