Kraj

Tequila Polska po 15 latach kończy współpracę z Kompanią Piwowarską

Umowa obwiązuje do końca stycznia. Tequila nie bierze udziału w obecnym przetargu BTL marketera.

Tequila Polska po 15 latach kończy współpracę z Kompanią Piwowarską. Umowa z tym klientem wygasła z końcem stycznia br., a agencja nie bierze udziału w obecnym przetargu marketera na obsługę BTL (pisaliśmy o nim w MMP24 28 stycznia br.)

W ostatnim czasie Tequila Polska pracowała dla marki Tyskie, wcześniej przez wiele lat także dla Żubra, realizując dla obu marek projekty BTL i TTL, a także innych marek. 

Najgłośniejsze kampanie Kompanii Piwowarskiej, przy których pracowała Tequila Polska, to m.in. “Tyskie flagi”, “Dwa Żubry i spokój”, “Piąty stadion”. Agencja zdobyła za prace dla tego marketera wiele nagród, m.in. dwa Grand Prix Effie czy Grand Prix Golden Arrow. 

Agencja nie podaje przyczyn swojej absencji w przetargu Kompanii Piwowarskiej.