M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes przedłużone do 9 lutego

Katarzyna Kacprzak | 2 lutego 2015, 06:00

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 14 maja podczas gali konkursu KTR oraz 13 maja w trakcie gali Innovation Award.

Wszyscy młodzi pracownicy branży reklamowej mają jeszcze czas na zgłoszenie się do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives. Organizator - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - przedłużył termin zgłoszeń do 9 lutego br. Znani są również przewodniczący poszczególnych kategorii.

Do konkursu zgłaszać się mogą dwuosobowe zespoły pracujące w branży komunikacji marketingowej, których członkowie urodzili się po 27 czerwca 1986 r. Inne wymagania obowiązują w przypadku kategorii clients. Jest ona skierowana dla pracowników "strony klienckiej”, którzy urodzili się po 27 czerwca 1984 r. Uczestnicy poszczególnych kategorii po otrzymaniu briefu mają 24 godziny na przygotowanie prac: print - layoutu reklamy prasowej, cyber - kampanii zintegrowanej w social mediach, film - filmu nakręconego telefonem komórkowym (w 48 godz.), media - strategii mediowej, design - identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania, PR - strategii działań PR, clients - briefu kreatywnego

Wyłonieni zostali również przewodniczący poszczególnych kategorii: print/film - Arkadiusz Pawlik, creative director TBWA\Warszawa, cyber - Marcin Talarek, partner IRL; design - Małgorzata Leniarska, partnerka zarządzająca Dragon Rouge; PR - Julia Kozak - managing director, senior vice president and partner FleishmanHillard, clients - Maciej Waligóra, executive creative director DDB & Tribal; media - prace oceniają wybrani członkowie jury Innovation Award.

Nagrodą dla zwycięzców z każdej kategorii jest możliwość udziału w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 14 maja podczas gali konkursu KTR oraz 13 maja w trakcie gali Innovation Award.
 
Young Creatives to konkurs skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. To platforma wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Organizatorem Young Creatives w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Eliminacje startują już 13 lutego.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,