M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eurobank reklamuje konta Prestige z oprocentowaniem 4 proc.

Maciej Burlikowski | 3 lutego 2015, 06:00

Tę ofertę wspiera czterotygodniowa kampania telewizyjna, za której kreację odpowiadała agencja GPD.

Eurobank rozpoczyna nową kampanię reklamową promującą oprocentowanie kont Prestige w wysokości 4 proc. w skali roku. Motywem przewodnim spotów reklamowych jest dzielenie się z bliskimi zaletami tego konta, dzięki czemu otrzymują one benefity najbardziej odpowiadające ich potrzebom: wysokie oprocentowanie, zwrot do 5 proc. (maksymalnie 60 zł miesięcznie) wydatków na sport, rozrywkę i rekreację w programie ”Rodzina i przyjaciele” oraz bezpłatne wypłaty z bankomatów w kraju i za granicą.

Promocyjne oprocentowanie konta Prestige w wysokości 4 proc. dla salda do 3 tys. zł jest dostępne do 31 grudnia br. dla osób przelewających na rachunek bieżący wynagrodzenie, emeryturę lub rentę. Oferta skierowana jest zarówno do obecnych, jak i przyszłych klientów, którzy w trakcie trwania promocji założą konto Prestige w placówce banku lub przez internet.

Tę ofertę Eurobanku wspiera czterotygodniowa kampania telewizyjna. Kreacją spotów zajęła się agencja reklamowa GPD, produkcją dom produkcyjny Propeller, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom. Kampania reklamowa obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w internecie oraz w placówkach Eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).

Czytaj więcej na temat: , , ,