Kraj

Maciej Kozina i Wojciech Kowalik kończą współpracę z Isobar Poland

Concept creatives z końcem lutego rozstają się z agencją.

od lewej: Maciej Kozina, Wojciech Kowalik
Maciej Kozina i Wojciech Kowalik, którzy od maja ub.r.  pracują jako concept creatives w Isobar Poland (Dentsu Aegis Network Polska), rozstają się z agencją. Pozostaną na stanowiskach do końca lutego br. – Rozstajemy się z Isobarem w przyjacielskiej atmosferze. Zrobiliśmy kilka kampanii, z których jesteśmy bardzo zadowoleni, więc był to dla nas pracowity i udany okres. Jednak nadszedł czas na nowe wyzwania – komentują. Ich dalsze plany zawodowe nie są znane.

Wcześniej pracowali w Cheil Poland, gdzie byli odpowiedzialni m.in. za kampanię “Bardzo dobre maniery” dla PCK (nagrodzeni na Eurobest i D&AD) oraz kampanię “Usłysz filmy na nowo” dla Samsunga.

Kowalik wcześniej związany był m.in. z agencjami: Saatchi & Saatchi, Karmarama, LBi i VCCP Digital. Kozina pracował poprzednio w Change Integrated i Draft FCB. Ich prace były nagradzane m.in. na festiwalach Cannes Lions, Eurobest, D&AD, Clio i Golden Drum.