M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Eurozet wprowadza nową ofertę handlową

Katarzyna Woźniak | 3 lutego 2015, 06:00

Od 16 lutego podnosi się koszt emisji m.in. cennika Radia Zet.

Grupa Eurozet wprowadza nową ofertę handlową. Zmienią się składy dotychczasowych pakietów oraz ceny spotów w poszczególnych stacjach. Jak stwierdza biuro prasowe, jest to związane m.in. z zapowiedzią zmian w portfolio grupy, w wyniku których Antyradio ma poszerzyć swój zasięg do 13 miast i aglomeracji, Zet Chilli pozostanie w Warszawie, Krakowie i Katowicach, a Zet Gold będzie miało swoje lokalne, odrębne programy w Warszawie i Krakowie.

Nowa oferta handlowa Grupy Eurozet zacznie obowiązywać od 16 lutego. Pakiet Zet Barometr powiększy zasięg o nadajniki, które dołączą do sieci Antyradia. Średnia cena 30-sekundowego spotu wyniesie 10 006 zł netto (w czasie komercyjnym od 6 do 20 w dni powszednie). W pakiecie Zet Barometr+ znajdą się sieci Antyradia i Zet Chilli z nowymi częstotliwościami. Średnia cena 30-sekundowego spotu po zmianach to 11 604 zł netto. Do pakietu Zet Total dołączy Radio Zet Gold w Inowrocławiu, a Antyradio i Zet Chilli pojawią się z nowymi zasięgami. Średnia cena 30-sekundowego spotu wyniesie 11 973 zł netto.

Zmianie ulegnie cennik Radia Zet. Średni koszt 30-sekundowego spotu wzrośnie o 5,9 proc. i wyniesie 8600 zł. Do sieciowego cennika Radia Zet Gold dołączą dotychczas nieuwzględniane stacje w Dzierżoniowie, Inowrocławiu i Ostródzie. Średnia cena 30-sekundowego spotu w sieci wyniesie 1429 zł netto. Średnia cena 30-sekundowego spotu w nowej sieci Antyradia to 1060 zł netto, a w sieci Zet Chilli – 674 zł netto.   


Czytaj więcej na temat: , , , ,