Kraj

Polska edycja Young Creatives Cannes Lions 2000

W ubiegłym tygodniu odbył się pierwszy etap polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes Lions 2000. Z 25 zgłoszonych zespołów (autor...

W ubiegłym tygodniu odbył się pierwszy etap polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes Lions 2000. Z 25 zgłoszonych zespołów (autor tekstu oraz dyrektor artystyczny) jury wybrało 12, które 12 lutego br. będą ubiegać się o główną nagrodę konkursu, którą jest wyjazd na tegoroczny festiwal reklamowy w Cannes i udział w konkursie Young Creatives. Do drugiego etapu konkursu dla młodych kreatywnych zakwalifikowały się trzy zespoły z agencji Leo Burnett oraz po jednym z Lowe GGK Warszawa, OgilvyOne, Opus B, TBWA Warszawa, NOS BBDO, Ad Fabriki, Demo, Critical Mass Media/Dialog Galicja oraz J. Walter Thompson/Parintex. Jury, pod przewodnictwem Michała Sorówki (NOS BBDO), obradowało w składzie: Monika Kamińska (APL), Jadwiga Kozień (Biuro Reklamy TVP), Małgorzata Mierżyńska (“Businessman Magazine”), Jakub Kamiński (Publicis), Piotr Socha (Machina), Przemek Bogdanowicz (D’Arcy Polska), Leszek Popowicz (Best) i Robert Sieradzki (Ad Fabrika). (JP)