Przetargi

BrandLab dla Costa Coffee

Agencja PR wygrała przetarg sieci kawowej należącej do CHI Polska.

Do grona klientów BrandLab (doradztwo komunikacyjne i PR) dołączyła spółka CHI Polska – właściciel m.in. marki sieci Costa Coffee. Firma po przetargu powierzyła agencji kompleksowe działania komunikacyjne w zakresie m.in. PR korporacyjnego oraz PR produktowego.
W ramach nawiązanej współpracy BrandLab odpowiedzialny jest za pełny zakres działań komunikacyjnych na rzecz spółki CHI Polska, a także zarządzanych przez firmę marek, m.in. sieci kawiarni Costa Coffee oraz Coffeeheaven. Konsultanci BrandLab realizują działania z zakresu doradztwa komunikacyjnego, PR korporacyjnego, PR produktowego, media relations oraz komunikacji kryzysowej. Do obowiązków agencji należy również organizacja wydarzeń specjalnych oraz współpraca z key influencerami. CHI zarządza obecnie 105 kawiarniami w Polsce, a w jej portfolio znajdują się kawiarnie sieci Costa Coffee, Costa by Coffeeheaven i Coffeeheaven, a także sieć ponad 160 maszyn vendingowych Costa Express. Aktualnie spółka realizuje proces rebrandingu, w efekcie którego do końca 2015 r. wszystkie kawiarnie firmy w Polsce będą funkcjonowały pod marką Costa Coffee.