Kraj

TelePolska zapowiada rozwijanie biznesu i kampanię reklamową

Niezależny operator telekomunikacyjny TelePolska zapowiada rozwijanie w najbliższym czasie swoich usług. Obecnie firma telefonizuje warszawską strefę numeracyjną obejmującą region: warszawski,...

Niezależny operator telekomunikacyjny TelePolska zapowiada rozwijanie w najbliższym czasie swoich usług. Obecnie firma telefonizuje warszawską strefę numeracyjną obejmującą region: warszawski, ciechanowski, płocki, siedlecki, ostrołęcki i radomski. Zdaniem Piotra Wiśniewskiego, prezesa spółki TelePolska, oprócz aktywności wśród dużych firm biznesowych chce teraz koncentrować się również na rozwijaniu sprzedaży w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. “Bierzemy też pod uwagę – w perspektywie 3-4 lat – dokapitalizowanie spółki poprzez emisję akcji na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych” – deklaruje Piotr Wiśniewski. Kierownictwo firmy zapowiada, że strategia przewiduje rozszerzenie oferty na całą Polskę. Ekspansję rynkową TelePolska wesprze kampania reklamowa o zasięgu regionalnym. Komunikacja ma ukazywać zalety usług telefonii stacjonarnej świadczonych przez spółkę TelePolska i dostępu do internetu. Planowane są dwa etapy działań reklamowych: jesienny w br. i na wiosnę 2005 r. Przyszłoroczna kampania zaplanowana jest na kilka miesięcy. Kampanię przygotowuje agencja Focus Media Group. “Będzie to kampania wizerunkowa stargetowana na podmioty biznesowe z wymienionego regionu. Zaprezentuje atuty TelePolska jako alternatywnego, konkurencyjnego cenowo i jakościowo operatora telekomunikacyjnego” – powiedział Tomasz Mocarski, dyrektor komunikacji korporacyjnej TelePolska. W kampanii wykorzystywane będą drukowane media regionalne, magazyny telekomunikacyjne i biznesowe, radio, internet oraz wybrane nośniki reklamy zewnętrznej. Przewidziane są też działania BTL i PR. TelePolska Sp. z o.o. działa na polskim rynku od 2001 r. (PM)