M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Saatchi & Saatchi Poland wygrywa przetarg na obsługę digitalową marki Praktiker

Katarzyna Kacprzak | 6 lutego 2015, 06:00

Agencja pokonała w konkursie m.in. agencję Good, Havas Worldwide Warsaw i McCann.

Saatchi & Saatchi będzie odpowiadać za obsługę end-to-end Praktikera – od przygotowania strategii komunikacji po egzekucję i produkcję w digitalu. Agencja będzie również dostarczać narzędzia wspierające akcje promocyjne i wizerunkowe oraz będzie odpowiadać za odświeżenie wizerunku marki w tym kanale komunikacji.

Zespołem po stronie agencji Saatchi & Saatchi Poland pokieruje business director Magdalena Karaś, ze strony klienta – Karolina Więckowska, koordynator ds. e-marketingu.

Agencja przystąpiła do przetargu na stałą obsługę digitalową marki Praktiker w grudniu 2014 r. Pokonała w konkursie m.in. agencję Good, Havas Worldwide Warsaw i McCann. Za ostatnią kampanię marki odpowiadała agencja H Warsaw.


Czytaj więcej na temat: , , , , , ,