M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łukasz Chwiszczuk head of SEM w K2 Search

Piotr Machul | 6 lutego 2015, 06:00

W agencji będzie odpowiedzialny m.in. za kampanie AdWords i optymalizację.

Łukasz Chwiszczuk dołączył do zespołu K2 Search jako head of SEM. To nowe stanowisko w firmie. W K2 Search odpowiedzialny będzie za kampanie AdWords, optymalizację, raportowanie oraz nadzorowanie zespołu.
Łukasz Chwiszczuk z branżą związany jest od 5 lat. Pracował m.in. w GroupM/Outrider oraz ClearSense Polska. Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał, tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Prowadził kampanie internetowe dla domu mediowego Mindshare. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek, jak: Ford, Volvo, mBank, Eden, Extreme Chanel, Bosch, Siemens i Electroworld.
Zespół K2 Search odpowiada za realizacje kampanii SEM/SEO w Grupie K2 i liczy obecnie 18 specjalistów. Firma realizuje projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona stałych klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Konsalnet, Nutricia, Play, PZU, Sanofi, L’Oreal.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,