M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jacek Studziński w dziale strategii 180heartbeats + Jung v. Matt

Maciej Florek | 6 lutego 2015, 06:00

Zajmie się też działaniami new business.

Do zespołu 180heartbeats + Jung v. Matt dołączył Jacek Studziński. Objął stanowisko senior strategy plannera. Studziński będzie odpowiadał za strategię komunikacji dla takich klientów agencji, jak: Aleo, Dakea, Getin Bank, Google, Opel, Samsung, Social Wolves. Wesprze też działania w obszarze new business. Działem strategii kieruje Marcin Gaworski.

Jacek Studziński ma ponadpiętnastoletnie doświadczenie w branży reklamowej, w agencjach oraz jako niezależny konsultant. Pracował dla takich marek jak Axa, Chipita, Credit Agricole. Był szefem działu strategii w TBWA, na tym samym stanowisku pracował też w Grey Worldwide. Doświadczenie zdobywał także w Leo Burnett.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,