M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Streetcom chwali się 1,5-mln zasięgiem kampanii dla PZ Cussons

Tomasz Wygnański | 6 lutego 2015, 06:00

Projekt dotyczył marki Morning Fresh.

Agencja Streetcom chwali się 1,5-mln zasięgiem kampanii dla PZ Cussons. Zasięg ten wygenerowano przy współpracy z 300 ambasadorkami, co według agencji oznacza rekordowy w jej historii wyniki relacji zasięgu do liczby ambasadorów.

W ramach kampanii ambasadorki miały za zadanie testować płyny do mycia naczyń z linii Morning Fresh, rekomendować je znajomym i wyrażać swoje opinie w mediach społecznościowych. Główny nacisk kładziony był na aktywności online, w ramach których uczestniczki zamieściły ponad 160 wpisów na forach internetowych. Projekt trwał pięć tygodni, wzięły w nim udział ambasadorki w wieku 25-45 lat. 

Czytaj więcej na temat: , ,