M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Vodafone przekazuje budżet reklamowy agencji Grey London

( red. ) | 9 lutego 2015, 06:00

Wartość budżetu wynosi 53 mln funtów.

Vodafone zdecydował, że przekazuje cały budżet reklamowy w ręce agencji Grey London UK. Budżet, jakim dysponuje operrator, to 53 mln funtów.

Grey wygrał przetarg, w którym uczestniczyła również agencja Rainey Kelly Campbel Roalfe/Y&R. Wcześniej budżet obsługiwała właśnie ta agencja. Pierwsza kampania autorstwa Grey London dla Vodafone wystartuje w kwietniu.

RKCR / Y&R wygrał przetarg na obsługę Vodafone UK w sierpniu 2011 r. - w przetargu brały udział m. in. Ogilvy & Mather i J. Walter Thompson. Wcześniej za obsługę kreatywną odpowiadała agencja WCRS.

Vodafone w kwietniu ubiegłego roku przesunął swój globalny budżet mediowy o wartości 600 mln funtów do MEC. Wcześniej pracował z Omnicom w OMD.

W 2013 r. Vodafone wydał 52.9 mln funtów na nośnikach wg danych Nielsena. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,