Kraj

Klienci Rainbow Tours zarezerwowali o 12 proc. więcej wycieczek na lato niż rok temu

Touroperator podsumował wyniki przedsprzedaży wycieczek na sezon od kwietnia do października br., które jego klienci zarezerwowali do końca stycznia br.

Biuro podróży Rainbow Tours chwali się, że jego klienci od października ub.r. do końca stycznia br. złożyli 62 285 rezerwacji na wycieczki na tegoroczny sezon letni (czyli wyjazdy od kwietnia do października). To o 12 proc. więcej rezerwacji, niż wyniósł wynik zeszłorocznej przedsprzedaży biura.

Wśród najbardziej popularnych kierunków w przedsprzedaży znalazły się: Zakynthos, Korfu, Riwiera Turecka, Turcja Egejska, Kreta, Rodos, Czarnogóra, Riwiera Olimpijska, Kos.

Od początku listopada ub.r. Rainbow Tours promowało rezerwacje wycieczek na tegoroczne lato, kusząc klientów rabatami sięgającymi 50 proc. Wsparcie reklamowe oferty touroperatora przygotowały: Fat Baby, Papaya Films oraz Blueway Com.

Od początku lutego touroperator prowadzi nową kampanię, w której nakłania klientów, by nie czekali na last minute, kusząc ich bonusami, takimi jak możliwość zmiany rezerwacji lub vouchery na wycieczki fakultatywne lub zakup kolejnej wycieczki. Reklamy przygotowały te same agencje.

W zeszłym roku Rainbow Tours zwiększył przychody o ponad 23 proc., przychody całej grupy turystycznej (oprócz biura Rainbow Tours to także spółki Bee & Free oraz ABC Świat Podróży) przekroczyły 1 mld zł.