Kraj

Radio Plus w nowej odsłonie

Stacja startuje z nową kampanią i nowym hasłem.

Radio Plus rusza z kampanią i wprowadza nowy liner. Wczoraj wystartowały działania stacji pod hasłem “Moc przebojów. Moc zabawy”. Akcja połączona jest ze zmianą sloganu reklamowego i konkursem dla słuchaczy. Kampania potrwa do końca lutego. 15-sekundowy spot zostanie wyemitowany w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN), w pakietach tematycznych (TVP Info, Polsat Mix Ogólny, TVN Mix Mux, TVN Mix Urban) oraz w kanałach z Grupy ZPR Media – Fokus TV i Polo TV. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kreację przygotował dom produkcyjny Grupa 13.

“Moc Przebojów Radia Plus” to nowa propozycja antenowa. Konkurs ruszył wczoraj. Przez cztery kolejne tygodnie od poniedziałku do piątku słuchacze Radia Plus będą szukać mocy prezentowanych przebojów. Autorzy najciekawszych i najbardziej kreatywnych odpowiedzi otrzymają nagrodą pieniężną. W sumie stacja rozda 100 tys. zł.