M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cezary Sochacki po blisko 20 latach opuszcza branżę reklamową

Piotr Machul | 11 lutego 2015, 06:00

Został prezesem fundacji dobroczynnej Krajowe Centrum Kompetencji.

Cezary Sochacki, ostatnio client service director Posterscope Poland, opuścił branżę reklamową. Został prezesem fundacji Krajowe Centrum Kompetencji (KCK).
Jest to fundacja charytatywna o charakterze non profit, założona w 2007 r. przez Konrada Wojterkowskiego, fundatora i przez pierwsze lata prezesa. Właśnie jego zastępuje Sochacki. Największą inicjatywą fundacji była kampania pod hasłem "Kocham. Nie biję”. Jej celem było przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, głównie wobec dzieci.
– W pewnym sensie mogę powiedzieć, że nie do końca rozstaję się z rynkiem mediowym, bo w fundacji na pewno będziemy pracować m.in. nad kampaniami społecznymi i będę koordynował wybór partnerów mediowych naszych akcji – powiedział Sochacki.
W najbliższym czasie KCK będzie pracować nad kolejną kampanią społeczną związaną z tematem przemocy wobec dzieci. W planach na ten rok jest też kampania dotycząca problemu przemocy wobec kobiet.
Sochacki związany był z rynkiem reklamy niemal dwie dekady. W latach 1996-2000 zdobywał doświadczenie w biurach reklamy prasy m.in. "Gazety Wyborczej". Od 2000 do 2007 r. pracował dla domu mediowego Mindshare Polska. Jako client service manager, a potem client service director tworzył kampanie dla takich klientów, jak: Ford, Volvo, Samsung, Nike, Inteligo czy Kimberly-Clark. Równolegle zajmował się kontrolą realizacji aktywności OOH domów mediowych Mindshare Polska i The Media Insight oraz odpowiadał za negocjacje tych agencji w ramach Group M. W latach 2007-2013 związany był z agencją ambientową New Look Advertising. W Posterscope Poland pracował od wiosny ub.r.
Do chwili zamykania tego wydania MMP24 nie podano jeszcze nazwiska następcy Sochackiego w Posterscope Poland. 


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,