M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

National Geographic Channel wspiera swój hit programowy

Piotr Machul | 11 lutego 2015, 06:00

Pasmo "Podkręć swoje zwoje" promowane będzie do połowy marca.

National Geographic Channel rozpoczyna kampanię, w której promowane będzie pasmo programowe stacji "Podkręć swoje zwoje". Emisja bloku rozpocznie się w lutym od powrotu na antenę najnowszego sezonu międzynarodowego hitu "Anatomia głupoty według Richarda Hammonda". W marcu w paśmie pojawi się też seria "Pułapki umysłu”.
Działania promocyjne wspierające obie premiery obejmują emisję billboardów sponsorskich oraz spotów na kanałach TVN i Polsat oraz ich stacjach tematycznych, a także na kanałach Fox i Nat Geo Wild. Billboardy sponsorskie będą także emitowane na antenie radia RMF FM. Reklamy promujące programy ukażą się w prasie telewizyjnej, tygodnikach opiniotwórczych oraz magazynach skierowanych do mężczyzn, a także na nośnikach reklamowych w komunikacji miejskiej. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano bannery oraz formaty wideo, które pojawią się w serwisach, takich jak Onet.pl, Demotywatory.pl, Bezużyteczna.pl, Wp.pl oraz Facebook. Promocję wspierają również działania SEM prowadzone w serwisach Google i YouTube, a także przygotowany we współpracy z RMF Maxxx konkurs.
Kampania potrwa do połowy marca. Jej budżetu nie ujawniono.
Za przygotowanie strategii i kreacji kampanii odpowiedzialny jest dział marketingu Fox International Channels Poland, za planowanie i zakup mediów zaś dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,