M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carlsberg ponownie "prawdopodobnie" najlepszy

Maciej Burlikowski | 12 lutego 2015, 06:00

Po czterech latach marka wraca do sloganu "Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie".

Marka Carlsberg powraca globalnie do hasła "Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” (Probably the best beer in the world). Było ono używane od 1975 r. W 2011 r. zastąpiło je nowe: "That’s calls for a Carlsberg". 16 lutego w głównych stacjach TV rusza kampania, która w spocie poinformuje konsumentów o tej zmianie. Adaptacją filmu zajął się Lemon Sky JWT z wykorzystaniem globalnych materiałów przygotowanych przez amerykańską agencję MacGuffin Production. Za zakup i planowanie mediów odpowiada PHD Media Direction. 
 
Marketingowcy Carlsberga zdecydowali się powrócić do starego hasła, zdecydowanie bowiem więcej konsumentów kojarzyło to, a nie nowe - jak wynika z badań, w wielu krajach w Europie wciąż nawet 80 proc. konsumentów pamięta to hasło i kojarzy z Carlsbergiem. Ciekawostką jest, że pierwszym lektorem czytającym przez kilka lat hasło był sam Orson Welles, słynny amerykański reżyser, autor m.in. słuchowiska "Wojna światów" i filmu "Obywatel Kane".

Czytaj więcej na temat: , , , ,