M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wolska-Rzewuska i Grzeszczuk awansują w Dentsu Aegis Network

Maciej Florek | 13 lutego 2015, 06:00

Pracownicy Isobar Polska obejmują nowe stanowiska w grupie.

Ewa Wolska-Rzewuska objęła stanowisko business development directora w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Do jej głównych zadań należy budowanie portfolio klientów grupy na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii spółek i zasobów w obszarze kreacji, strategii, technologii, data science i mediów. Wcześniej to stanowisko obejmował Bartosz Majewski, który aktualnie pracuje w strukturach Isobar Polska (część social media business unit).
 
Wolska-Rzewuska będzie odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju biznesu całej grupy. Wolska-Rzewuska będzie zarządzała zintegrowanym zespołem business development, którego celem będzie integracja wszystkich działań new business w ramach realizowanego od trzech lat modelu biznesowego One P&L. 
Bezpośrednim przełożonym Ewy będzie Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern.
 
Ewa Wolska-Rzewuska ma ponad 17-letnie doświadczenie w branży reklamowej i komunikacyjnej. Pracowała m.in. w Leo Burnett i Euro RSCG Warsaw. Przez ostatnie trzy lata pełniła w Isobar Polska funkcję integrated & new business directora.

Ponadto Patryk Grzeszczuk, head of strategy agencji Isobar Polska, awansuje w strukturach grupy Dentsu Aegis Network. Jako dyrektor ds. strategii będzie sprawował pieczę nad wszystkimi zespołami strategicznymi działającymi w obrębie spółek należących do grupy.

Do obowiązków Grzeszczuka będzie należał również rozwój usług consultingu strategicznego. Pokieruje zespołem złożonym ze strategów obecnie pracujących w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Interdyscyplinarny zespół składający się zarówno z osób mających doświadczenia w tworzeniu strategii reklamowych, socialowych oraz mediowych będzie pracował dla klientów obsługiwanych przez wszystkie spółki należące do Dentsu Aegis Network Polska.

Przez ostatnie 10 lat Patryk rozwijał kompetencje z zakresu strategii, interakcji i consumer experience, realizując projekty z pogranicza digitalu i nowych mediów. Ostatnie pięć lat spędził w dziale strategii Isobar Polska jako strategy team leader, a następnie head of strategy. Wcześniej jako specjalista z zakresu strategii oraz UX współpracował z Hypermedia, MRM Worldwide, OgilvyOne i Argonauts 360.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,