Ponadto Patryk Grzeszczuk, head of strategy agencji Isobar Polska, awansuje w strukturach grupy Dentsu Aegis Network. Jako dyrektor ds. strategii będzie sprawował pieczę nad wszystkimi zespołami strategicznymi działającymi w obrębie spółek należących do grupy.
Do obowiązków Grzeszczuka będzie należał również rozwój usług consultingu strategicznego. Pokieruje zespołem złożonym ze strategów obecnie pracujących w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Interdyscyplinarny zespół składający się zarówno z osób mających doświadczenia w tworzeniu strategii reklamowych, socialowych oraz mediowych będzie pracował dla klientów obsługiwanych przez wszystkie spółki należące do Dentsu Aegis Network Polska.
Przez ostatnie 10 lat Patryk rozwijał kompetencje z zakresu strategii, interakcji i consumer experience, realizując projekty z pogranicza digitalu i nowych mediów. Ostatnie pięć lat spędził w dziale strategii Isobar Polska jako strategy team leader, a następnie head of strategy. Wcześniej jako specjalista z zakresu strategii oraz UX współpracował z Hypermedia, MRM Worldwide, OgilvyOne i Argonauts 360.