Kraj

Nowość w ofercie SalesManago

System został wyposażony w beacony do monitoringu offline.

System SalesManago został wyposażony w nowy moduł umożliwiający monitorowanie i analizę zachowania klientów w fizycznych punktach sprzedaży. Dane gromadzone są przez zintegrowane z systemem SalesManago Beacony, które niebawem będą zamontowane w kilku największych sieciach sprzedażowych w Polsce.
Dzięki temu rozwiązaniu firmy mające fizyczną sieć sprzedaży oraz sklep internetowy mają mieć możliwość gromadzenia kompletu danych o zainteresowaniu zidentyfikowanego klienta wyrażanym poprzez zachowanie na stronie internetowej oraz zachowanie w sklepie. Wszystkie dane mogą być wykorzystane do prowadzenia automatycznych personalizowanych działań marketingowych we wszystkich kanałach marketingowych w czasie rzeczywistym. Nowe rozwiązanie ma dać sieciom detalicznym możliwość zarządzenia procesem migracji klientów pomiędzy sklepem internetowym a tradycyjnymi sklepami i zwiększania sprzedaży dzięki personalizacji oferty we wszystkich kanałach.
Beacon to urządzenie elektroniczne, które wykorzystując technologię Bluetooth Low Energy – automatycznie komunikuje się z aplikacją mobilną zainstalowaną na smartfonie. Umieszczone wewnątrz sklepu we współpracy z aplikacją przekazują do SalesManago informację o tym, w jakiej jego części aktualnie znajduje się konkretny klient i ile czasu spędził obok danego beacona. Ich zasięg to nawet 100 m, dzięki czemu mogą np. wychwycić klienta mijającego dany sklep w galerii handlowej.
W zakresie beaconów SalesManago Marketing Automation współpracuje aktualnie z krakowską firmą Kontakt.io, ale możliwe jest wykorzystanie beaconów dowolnego producenta.
SalesManago to polska platforma marketing automation, z której korzysta ponad 2000 firm w 30 krajach. Wg firmy Datanyze SalesManago zajmuje 6. miejsce na świecie wśród producentów tego typu rozwiązań.