M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia

Katarzyna Woźniak | 13 lutego 2015, 06:00

Polskie Radio z intensywnymi działaniami promocyjnymi.

Ruszył kolejny etap kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia. Za jej przeprowadzenie odpowiadają spółki należące do grupy Dentasu Aegis Network Polska, agencja Isobar i dom mediowy Carat.
W ramach kampanii przez cztery tygodnie na antenie TVN, TVP, Polsatu oraz w wybranych stacjach tematycznych emitowane są 15-sekundowe spoty, które zgodnie z przesłaniem kampanii "Radio cyfrowe nadaje więcej” prezentują korzyści dla słuchaczy wynikające z wykorzystywania cyfrowej metody rozpowszechniania sygnału.
Kampanię telewizyjną wspierają działania w prasie, radiu i internecie. Kreacje reklamowe zobaczą czytelnicy "Newsweeka”, "Gazety Wyborczej”, "Polityki”, "Dziennika Gazety Prawnej”, "Rzeczpospolitej”, "Wysokich Obcasów Extra” oraz "Czterech Kątów”. Spoty radiowe emitowane są na wszystkich antenach Polskiego Radia, a internetowa kampania bannerowa objęła portal Polskieradio.pl oraz serwisy Onet.pl, Wp.pl i Interia.pl.
Za strategię, kreację i produkcję materiałów wykorzystanych w kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, a Carat Polska zaplanował obecność kampanii w telewizji, radiu, prasie i internecie. Zakup mediów: Agencja Promocji Polskiego Radia (radio, prasa i internet) oraz Carat Polska (telewizja).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,