Zagranica

Mike Windsor będzie budował strategię Creative Artists Agency

Mike Windsor, były chief executive Ogilvy Interactive Worldwide, będzie budował strategię dla Creative Artists Agency (CAA). Będzie pracował nad lepszym...

Mike Windsor, były chief executive Ogilvy Interactive Worldwide, będzie budował strategię dla Creative Artists Agency (CAA). Będzie pracował nad lepszym wykorzystaniem potencjału i budowaniem wizerunku firmy. Windsor będzie kierował marketingiem CAA. CAA to tzw. talent agency działająca w Hollywood i pracująca z takimi klientami jak: Coca-Cola, Motorola, Hasbro i Procter & Gamble. CAA ma biura w Beverly Hills, Nashville i Nowym Jorku. Firma reprezentuje interesy artystów pracujących dla filmu, telewizji, teatru i w branży muzycznej. Odpowiada za wykorzystanie ich wizerunku w działaniach marketingowych globalnych brandów. Windsor od lat postrzegany jest jako mistrz niestandardowych rozwiązań marketingowych. Pracował w zarządach OgilvyOne Worldwide i Ogilvy & Mather Worldwide, a wcześniej m.in. jako CEO agencji reklamowej Anderson & Lembke i w branży PR dla firmy Burston-Marsteller. CAA powstała w 2000 r. Firma przygotowywała m.in. działania marketingowe Coca-Coli związane z formatem telewizyjnym “American Idol”. CAA nie jest pierwszą firmą, która w tak wyraźny sposób łączy reklamę z kontentem rozrywkowym. W 2002 r. Omnicom Group powołał firmę Aaron Walton Entertainment, a w 2001 r. WPP Group – Shine:M. (“BrandRepublic”)