Mike Windsor, były chief executive Ogilvy Interactive Worldwide, będzie budował strategię dla Creative Artists Agency (CAA). Będzie pracował nad lepszym wykorzystaniem potencjału i budowaniem wizerunku firmy. Windsor będzie kierował marketingiem CAA. CAA to tzw. talent agency działająca w Hollywood i pracująca z takimi klientami jak: Coca-Cola, Motorola, Hasbro i Procter & Gamble. CAA ma biura w Beverly Hills, Nashville i Nowym Jorku. Firma reprezentuje interesy artystów pracujących dla filmu, telewizji, teatru i w branży muzycznej. Odpowiada za wykorzystanie ich wizerunku w działaniach marketingowych globalnych brandów. Windsor od lat postrzegany jest jako mistrz niestandardowych rozwiązań marketingowych. Pracował w zarządach OgilvyOne Worldwide i Ogilvy & Mather Worldwide, a wcześniej m.in. jako CEO agencji reklamowej Anderson & Lembke i w branży PR dla firmy Burston-Marsteller. CAA powstała w 2000 r. Firma przygotowywała m.in. działania marketingowe Coca-Coli związane z formatem telewizyjnym “American Idol”. CAA nie jest pierwszą firmą, która w tak wyraźny sposób łączy reklamę z kontentem rozrywkowym. W 2002 r. Omnicom Group powołał firmę Aaron Walton Entertainment, a w 2001 r. WPP Group – Shine:M. (“BrandRepublic”)