Kraj

Sokołów ma pomysł na wołowinę

Spółka wielokanałowo promuje Ucztę Qulinarną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLnkYw6mnm5Q%22%7D
W połowie ubiegłego tygodnia wystartowała wielokanałowa kampania reklamowa nowego produktu firmy Sokołów – Uczty Qulinarnej. To nowa linia produktów wołowych, którą firma wprowadziła na rynek w związku z rosnącymi wymaganiami konsumentów wobec jakości produktów.

Jednym z celów działań Sokołowa jest sprawienie, żeby wołowina wysokiej jakości pojawiała się na polskich stołach jak najczęściej. Linia produktów wołowych pod marką “Uczta Qulinarna” obejmuje szeroką gamę mięs z kością i bez kości, które są oferowane w postaci całych elementów oraz mniejszych porcji. Jak przekonuje firma, w celu poprawy kruchości i smakowitości wołowiny poddaje się ją procesowi dojrzewania w specjalnych pomieszczeniach o odpowiedniej temperaturze i wilgotności.

Produkcja sokołowskiej wołowiny odbywa się w oddziałach w Kole i Tarnowie. Zakłady wyposażone są w nowoczesne linie produkcyjne, a sam proces przebiega według światowych standardów. Firma deklaruje, że mięso jest pozyskiwane ze zwierząt z polskich gospodarstw.

Za strategię i koncepcję komunikatu odpowiada wewnętrzny dział marketingu firmy Sokołów. Za kreację i realizację spotów odpowiada agencja GPD we współpracy z działem marketingu Sokołowa. Media na potrzeby kampanii spółka kupuje we własnym zakresie.