Kraj

Herbapol Lublin rozpoczyna promocję herbat Idylla i wspiera ją w punktach sprzedaży

Herbapol Lublin rozpoczyna promocję konsumencką herbat owocowych Idylla wchodzących w skład serii Esencja Natury. Celem promocji jest zachęcenie nowych konsumentów...

Herbapol Lublin rozpoczyna promocję konsumencką herbat owocowych Idylla wchodzących w skład serii Esencja Natury. Celem promocji jest zachęcenie nowych konsumentów do sięgnięcia po produkty Herbapolu. Przygotowano pakiety promocyjne składające się z dwóch herbat i albumu na zdjęcia. Promocja będzie wspierana materiałami POS w punktach sprzedaży. Budżet promocji nie został ujawniony. Działania zostały przygotowane przez Herbapol Lublin we własnym zakresie. Ostatnio firma wybrała dom Zenith Media do obsługi swojego budżetu mediowego, o czym informowaliśmy w DS “MMP” na początku miesiąca. Od lipca główną agencją reklamową pracującą dla Herbapolu Lublin jest Opus B. (PM)