M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carlsberg stawia na retro

Katarzyna Woźniak | 17 lutego 2015, 06:00

Na rynek trafi limitowana kolekcja opakowań piwa wspierana telewizyjną kampanią.

Marka Carlsberg przygotowała limitowaną edycję designerskich opakowań w stylu vintage. Opakowania inspirowane  archiwalnymi projektami etykiet marki z przełomu XIX i XX wieku trafią do sklepów na początku marca. Ich wprowadzenie na rynek wesprze telewizyjna kampania wizerunkowa. Pojawi się w niej również, po raz pierwszy od 2011 r., hasło "Carlsberg. Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”, do którego marka zdecydowała się powrócić.

Na odwrocie każdej puszki z kolekcji Carlsberg Vintage Label Series widnieją krótkie informacje nawiązujące do dat powstawania pierwowzorów etykiet i anegdoty związane z historią marki Carlsberg i jej twórców.

Każda z puszek odnosi się do znaczących momentów w historii marki. Etykieta z 1871 r. upamiętnia moment, w którym Carl Jacobsen, syn twórcy browaru Carlsberga – J.C. Jacobsena, otrzymał od ojca browar. Etykieta z 1882 r. jest sygnowana przez mistrza piwowarstwa J. Jensena, który swoim podpisem gwarantował najwyższą jakość piwa Carlsberg. Opakowanie Grand Prix Paris z 1889 r. zostało stworzone z okazji zdobycia przez Carlsberg tytułu Najlepszego Piwa na Świecie na Wystawie Światowej w Paryżu w tym roku. Ostatnie opakowanie z etykietą z 1902 r. przypomina twórców i artystów pracujących dla Carlsberga.

Współczesną interpretację dawnych etykiet Carlsberga stworzyła agencja 72andSunny. Konsumenci zobaczą po raz pierwszy limitowaną kolekcję puszek w 15-sekundowym spocie, który na bazie globalnych materiałów przygotowanych przez agencję MacGuffin Films opracował Lemon Sky JWT. Spot wykorzystuje muzykę The Glitch Mob – Warrior concerto. Media zostały zakupione przez PHD Media Direction.


Czytaj więcej na temat: , , , , ,