M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piotr Ślusarski dołącza do K2 Media jako head of TV planning & buying

Piotr Machul | 17 lutego 2015, 06:00

Będzie odpowiadał za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu czasu w TV.

Piotr Ślusarski dołączył do agencji K2 Media jako head of TV planning & buying. Odpowiada za rozwinięcie kompetencji agencji w zakresie planowania i zakupu mediów telewizyjnych. To nowe stanowisko w firmie.
Ślusarski ma 15-letnie doświadczenie w opracowywaniu strategii, planowaniu, kupowaniu i zarządzaniu budżetami TV, projektach branded content, obsłudze klienta, nowym biznesie oraz wdrażaniu unikatowych narzędzi do planowania i zarządzania kampaniami TV.   
Karierę rozpoczynał w agencji MEC, gdzie pracował przez 7 lat i prowadził projekty dla klientów, takich jak: Netia, Real, Alior Bank, Bank BPH czy Novartis. Jako account manager pracował też w Maxusie. Przez cztery lata pracował we własnej agencji, a w ostatnim czasie był freelancerem.
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2. Do grona stałych klientów firmy należą: L’Oreal, BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident i Sanofi-Aventis.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,