Kraj

Malma po włosku

Wystartowały kolejne działania promocyjne dla marki makaronów z portfolio Maspeksu realizowane we współpracy z Kuchnią Dantego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fd94RJB3ovAE%22%7D
Wystartowały działania promocyjne dla marki Malma z portfolio Maspeksu realizowane we współpracy z Kuchnią Dantego. Alfredo i Leonardo, wenecjanin i florentczyk, to dwóch celebrity chefs, którzy dodatkowo chętnie opowiadają o literaturze i kulturze.

Wkrótce Kuchnia Dantego ma się zmierzyć z mitami na temat kuchni słonecznej Italii. Włoscy blogerzy wraz z Malmą mają pokazać, na czym polega gotowanie po włosku. Kampania startuje 18 lutego. Za kreację odpowiada MSL Group.