Zagranica

Maxwell House dla millenialsów

Marka z wieloletnią tradycją wprowadza skoncentrowaną kawę, którą można "wcisnąć" do wody.

Maxwell House dla millenialsów
Kraft Foods Group w Stanach Zjednoczonych robi rewolucję w swojej marce Maxwell House. Wprowadza na rynek koncentrowaną kawę w formie kapsułki, którą należy wycisnąć prosto do wody, tworząc samodzielnie kawę według własnego uznania. Marka Maxwell House chce w ten sposób dorzeć do pokolenia millenialsów.
W większości koncentraty Maxwell House to warianty Iced Coffee, których nie trzeba ani przyprawiać, ani dodawać do nich mleka.
W USA marka należąca do Krafta już w ubiegłym roku rozpoczęła odświeżanie swojego wizerunku. Wprowadziła nowe logo, nowoczesną grafikę i wsparła swoje działania kampanią za 25 mln dol. W najbliższych miesiącach Kraft ruszy z komunikacją, którą będzie miała odsłony na nośnikach cyfrowych i w sieciach społecznościowych.

Marka Maxwell House ma 122 lata. Roczna sprzedaż brandu przekracza miliard dolarów. Z badań, jakie przeprowadzono na potrzeby Krafta, wynika, że ponad połowa osób w wieku ok. 40 lat pije kawę z dala od domu w porównaniu z 34 proc. w wieku 49-59, a 16 proc. pije kawę poza domem, jeśli jest w wieku 60 lat i więcej. 

(Adweek)