Kraj

Bakoma rozpoczyna nową kampanię Bakusia [wideo]

Kampania obejmuje promocję dwóch produktów: Bakuś do kieszonki i nowy Bakuś shake.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fdtxyd6q0Cv8%22%7D
Ruszyła najnowsza odsłona kampanii Bakomy, promującej serki dla dzieci Bakuś. Superbohaterami spotu są animowane postaci, które po zjedzeniu serków zaczynają rosnąć i śpiewając zwiedzają świat. W kampanii promowane są dwa produkty: Bakuś do kieszonki i nowy Bakuś shake. 

Spoty o długości 15 i 30 sekund będzie można zobaczyć w telewizji i kinie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Kreację przygotowała agencja Kolman Advertising.