Kraj

McCann-Erickson i Legend Group rezygnują z udziału w przetargu Agencji Rynku Rolnego

Agencje McCann-Erickson i Legend Group poinformowały o wspólnej decyzji rezygnacji z udziału w przetargu Agencji Rynku Rolnego (ARR). Jako przyczynę...

Agencje McCann-Erickson i Legend Group poinformowały o wspólnej decyzji rezygnacji z udziału w przetargu Agencji Rynku Rolnego (ARR). Jako przyczynę podano m.in. zmienianie założeń strategicznych w trakcie przetargu. Ponadto zdaniem szefów obu agencji warunki współpracy zaproponowane przez ARR były niemożliwe do przyjęcia, a także niejasne były kryteria, według których ARR ma dokonać ostatecznego wyboru agencji. Do rozmów na temat obsługi budżetu zaproszono cztery agencje reklamowe: Euro RSCG 4D, McCann-Erickson Polska, Upstairs Young & Rubicam i Legend Group. Budżet kampanii wynosi ok. 20 mln zł. Poprzedni przegląd, w którym wygrała oferta agencji reklamowej Image Art, nie zakończył się podpisaniem z nią umowy. Według przedstawicieli ARR doszło wówczas do uchybień proceduralnych, które ujawniła Najwyższa Izba Kontroli. Kampania promująca polskie mleko i przetwory mleczne ma mieć charakter multimedialny i trwać 12 miesięcy. (AMS)