Kraj

LPP planuje poszerzenie targetu marki Reserved o odbiorców odzieży "soft office"

LPP SA planuje poszerzenie grupy docelowej swojej marki Reserved. Wraz z najbliższymi otwarciami nowych salonów odmianie zacznie ulegać wizerunek sklepów...

LPP SA planuje poszerzenie grupy docelowej swojej marki Reserved. Wraz z najbliższymi otwarciami nowych salonów odmianie zacznie ulegać wizerunek sklepów i samej marki. W związku z decyzją o poszerzeniu targetu rozszerzony zostanie asortyment sklepów Reserved o linię odzieży określanej w LPP jako “soft office”. Jak mówi Krzysztof Śliwiński, dyrektor marketingu LPP, jest to odzież do pracy, również dla menedżerów, ale nie na oficjalne okazje (mają to być ubrania trochę bardziej eleganckie od dotychczas oferowanych, ale nie garnitury i nie białe koszule). “Nie chcemy bardzo rozciągać grupy docelowej Reserved, ale zdecydowaliśmy się na lekkie jej poszerzenie. Z naszych obserwacji wynika, że marka jest przez konsumentów w wieku poniżej 27 lat akceptowana zarówno na czas wolny, jak i do pracy, ale dla starszych konsumentów, w wieku 27+, jest już marką tylko na weekend. I tę lukę chcemy wypełnić” – mówi Śliwiński. Sieć Reserved liczy sobie 70 sklepów w Polsce i 30 za granicą (przede wszystkim w Czechach – 7 sklepów, i w Estonii – 5 sklepów). Do końca roku ma powstać jeszcze 5-8 nowych sklepów w Polsce. Na rok 2005 firma planuje dalszy rozwój sieci, ale już z naciskiem na mniejsze ośrodki. Zmiany wizerunkowo-asortymentowe będą dotyczyć w najbliższych miesiącach tylko nowo otwieranych salonów, ale od wiosny przyszłego roku mają zostać wprowadzone w całej sieci. (MG)