Kraj

Hyundai startuje z kampanią "wiele mogącego" Getza

Hyundai Motor Poland zaczyna dzisiaj kampanię telewizyjną Getza. Prasowa odsłona działań reklamowych związanych z tym modelem rozpoczęła się tydzień temu....

Hyundai Motor Poland zaczyna dzisiaj kampanię telewizyjną Getza. Prasowa odsłona działań reklamowych związanych z tym modelem rozpoczęła się tydzień temu. Kampania telewizyjna zakończy się w połowie października, a działania w prasie potrwają dwa tygodnie dłużej. Spot reklamowy będzie emitowany w TVP i Polsacie. Adaptacją reklamówki zajęła się agencja reklamowa Heureka, która jest autorem layoutów prasowych. Kampania prasowa obejmuje dzienniki (“Gazeta Wyborcza”, “Super Express”) i magazyny (“Polityka”, “Wprost”, “Newsweek”, “Wysokie Obcasy”, “Wysokie Obroty”, “Auto Świat”, “Auto Moto”, “Naj”, “Viva!”). Na layoutach prasowych pokazany jest Getz, jego cena, mrówka niosąca wielki liść i hasło “Może niewielki, ale wiele może”. Hasło jest nawiązaniem do tegorocznego sloganu-parasola stworzonego dla tego modelu: “Małe rzeczy dają wielkie możliwości”. “Celem skierowanej do osób w wieku 25-55 lat kampanii jest zwiększenie sprzedaży” – mówi Jakub Olechowski, specjalista ds. marketingu w Hyundai Motor Poland. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy EquinoxMedia. W 2003 r. koncern sprzedał w Polsce 1173 samochody (źródło: Samar) i wydał na reklamę w mediach 10,6 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU, MG)