Kraj

Streetcom startuje z kampanią rekomendacji dla marki Optrex

Agencja realizuje kolejny projekt zlecony przez Reckitt Benckiser.

Streetcom startuje z kampanią rekomendacji dla marki Optrex
Streetcom startuje z kampanią rekomendacji dla marki Optrex (spray na zmęczone oczy) z portfolio Reckiitt Benckiser. Do projektu zostało zaproszonych tysiąc ambasadorek w wieku  25-55 lat, w tym dziesięć blogerek. To głównie kobiety, które pracują przy komputerze, mające problem z zaczerwienieniem i zmęczeniem oczu.

Głównym celem projektu jest budowanie świadomości marki Optrex wśród grupy docelowej oraz podkreślenie unikatowości i innowacyjności produktu. Kampania prowadzona jest zarówno offline, jak i online. Ambasadorki, które otrzymały zestawy zawierające spray Optrex, mają za zadanie rekomendować go wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.

– Dzięki kampanii chcemy pokazać kobietom innowacyjny produkt, jakim jest spray na zmęczone powieki Optrex. Uczestniczki akcji będą mogły na własnej skórze przetestować produkt i sprawdzić, jak szybko przynosi ulgę oczom oraz jaki jest wygodny w użyciu – mówi Emilia Zielińska, brand manager marki Optrex w Reckitt Benckiser.

Kampania potrwa pięć tygodni, obejmie zasięgiem całą Polskę, a w jej efekcie kontakt z marką Optrex ma mieć ponad 1,7 miliona konsumentek.

Według danych Reckiitt Benckiser w Polsce 60 proc. osób deklaruje problemy z oczami. Z kolei aplikacja kropli “sztucznych łez” często przysparza trudności, a w przypadku kobiet jest dodatkowo uciążliwa ze względu na makijaż. Osoby noszące soczewki nie mogą stosować części z preparatów. Stąd aż 13 milionów Polaków nie używa żadnych preparatów, by poprawić swój komfort widzenia.