Kraj

Paweł Petkowicz pokieruje Budowią

Jako dyrektor zarządzający ma zadbać o ugruntowanie pozycji zespołu handlowego, oferującego kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu online.

Sieć reklamy internetowej Budowia, skupiająca witryny i portale o tematyce budowlanej i wnętrzarskiej, powiększyła swój zespół. Dyrektorem zarządzającym został Paweł Petkowicz. To nowe stanowisko w tym podmiocie.
Nowa Budowia będzie realizować działania sprzedażowe poprzez aktywny kontakt z klientami końcowymi oraz domami mediowymi. Obecnie zespół Budowii liczy 12 osób. Zastępcą dyrektora zarządzającego jest Ewa Gruszka (head of Budowia). Współpracę z domami mediowymi koordynuje Marta Dudzińska (digital group account manager).  
Wprowadzone zmiany mają ugruntować pozycję Budowii jako największego w Polsce zespołu handlowego, oferującego klientom branżowym kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu online – od kampanii zasięgowych, przez narzędzia merytoryczne, reklamę wideo, content marketing, SEM/SEO, performance, aż po łączenie oferty internetowej z innymi mediami.
Oferta Budowii w portfolio sieci reklamowej IDMnet obejmuje obecnie 62 serwisy internetowe o tematyce budowlano-wnętrzarskiej o łącznym zasięgu ponad 5,5 mln real users wg Megapanelu.
Budowia wchodzi w skład Grupy ZPR Media. Grupę tworzą m.in. spółki ZPR Media, Time i IDMnet.