Przetargi

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka agencji reklamowej

Planowana jest realizacja zewnętrznej kampanii promocyjnej "Tato polski".

Przedmiotem przetargu prowadzonego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów jest przygotowanie i realizacja outdoorowej kampanii promocyjnej “Tato polski – ojciec w nowej rzeczywistości społecznej, ekonomicznej, kulturowej”.

Budżet przewidziany na realizację kampanii wynosi 460 tys. zł (brutto). Wymagany termin jej realizacji przypadnie w okresie od 1 czerwca do 30 sierpnia br. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11 tys. zł przed upływem terminu składania ofert (3 kwietnia br.).

Oferta najkorzystniejsza będzie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: cena (waga 61) oraz koncepcja kampanii (komunikatywność, stopień adekwatności do celu zam., oryginalność, kreatywność, unikatowość kampanii i emocjonalność hasła komunikatu społ. – waga 39).