M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Princessa Zebra z kampanią

Katarzyna Woźniak | 26 lutego 2015, 06:00

Wafelek Nestle osładza dni przedwiośnia. Autorem pomysłu kreatywnego kampanii jest agencja Lemon Sky JWT, za zakup mediów odpowiada MEC.

W połowie lutego wystartowała nowa kampania produktu Princessa Zebra. Kampania obejmuje 15-sekundowy spot emitowany w głównych stacjach telewizyjnych i programach tematycznych, działania wspierające w mediach cyfrowych oraz reklamę w sieci Multikino.
Zasięg działań obejmuje najpopularniejsze stacje telewizyjne, m.in. TVP1, TVP2, TVN i Polsat. W celu wzmocnienia komunikacji reklama wyświetlana jest również w serwisie YouTube, Facebooku oraz w kinach, przed ekranizacją filmu "50 twarzy Greya”.  
Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25 do 44 lat i potrwa ok. 5 tygodni, z czego 57 proc. czasu ma przypadać na czas najwyższej oglądalności. Przewidywane dotarcie obejmie 86 proc. grupy docelowej.

Autorem pomysłu kreatywnego do całej kampanii jest agencja Lemon Sky JWT, która przygotowała spot telewizyjny, a także działania digital (w tym komunikacja w Facebooku), za zakup mediów odpowiada MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,