Kraj

Startuje kampania społeczna "Bohaterowie"

Fundacja Dorastaj z Nami realizuje działania we współpracy z agencją Telescope.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHHwOmu3hazQ%22%7D
23 lutego ruszyła kampania społeczna “Bohaterowie” przygotowana przez Fundację Dorastaj z Nami. Jej celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na rolę służb publicznych w Polsce i na kwestie odpowiedzialności społecznej za losy rodzin tych, którzy w swojej codziennej pracy narażają życie. Kampania ma również rozpocząć dyskusję społeczną o tym, czym dzisiaj jest patriotyzm i kim są współcześni bohaterowie. Kampania została objęta honorowym patronatem Rzecznika Praw Dziecka, ministra Marka Michalaka.

Fundacja Dorastaj z Nami powstała w 2010 r. i wspiera dzieci osób, które straciły życie lub zdrowie w trakcie pełnienia służby.
Kampania wystartowała w telewizji, prasie i radiu 23 lutego. W działania marketingowe zaangażowali się przedstawiciele wojska, straży pożarnej i policji. Za strategię, kreację i realizację działań ATL i BTL odpowiada agencja marketingu społecznego Telescope.

W ramach kampanii społecznej przeprowadzono badanie opinii publicznej, zrealizowano spot telewizyjno-kinowy w wersji 30-s i 45-s, spot radiowy oraz plakaty. Powstała też seria reportaży pod opieką dziennikarską Tomasza Sekielskiego (Kombinat Medialny), przedstawiających konkretne osoby związane ze służbą publiczną i ich, niejednokrotnie tragiczne, historie życia. Zaplanowano również działania w internecie i w mediach społecznościowych.
Reżyserem spotu kampanii jest Florian Malak, produkcją zajęła się firma Mijo Films, zdjęcia do materiałów drukowanych wykonał Radek Polak, za zdjęcia PR odpowiada Jerzy Mańkowski.
Dzięki współpracy z grupą Agora pozyskano emisje w prasie i radiu (Tok FM, Złote Przeboje, Roxy), na citylightach, scrollach i autobusach (AMS). Media pozyskuje Telescope i dom mediowy Media On. Za działania PR odpowiada agencja AM Art-Media, a ze strony Fundacji – Edyta Bach.