Kraj

Mondelez będzie nadal bawił się kawą

Na wiosnę firma będzie kontynuowała wsparcie dla marki Jacobs.

Mondelez Polska poinformował, że na wiosnę będzie kontynuował wsparcie swojej marki Jacobs i przygotował kolejną odsłonę akcji “Baw się kawą”. Firma zapewnia, że jest liderem na rynku kawy w Polsce (23,5 proc.; dane za: Nielsenem, Panel Rynku Detalicznego, udziały wartościowe, cała Polska, MAT, grudzień 2014).

“Baw się kawą” ma inspirować konsumentów do wykorzystania kawy na wiele różnych sposobów. Bohaterką kampanii pozostaje Anna Starmach. Firma zachęca do zabawy kawą za pomocą wybranych i polecanych kawowych akcesoriów: french press, spieniacz do mleka, szklanka z podwójnymi ściankami oraz zestaw zester i klips z miarką. Można je odebrać w promocji lojalnościowej – aby otrzymać jedną nagrodę, wystarczy kupić w czasie trwania promocji minimum 1 kg kawy mielonej lub ziarnistej Jacobs lub minimum 0,4 kg kawy rozpuszczalnej Jacobs i zachować opakowania, nakrętki lub wieczka oraz paragon. Następnie należy udać się do wybranych salonów Inmedio i Relay, aby wymienić je na nagrodę.

Promocja trwa od 1 lutego do 31 maja, a wydawanie nagród od 2 marca do 31 maja lub do wyczerpania puli. W promocji przewidziano łącznie 200 tys. nagród. Kolejna wiosenna odsłona kampanii Jacobs “Baw się kawą” będzie silnie wspierana w mediach – od początku marca rusza reklama w TV oraz internecie (VoD, YouTube, AdPlayer)
oraz kampania display. Mondelez będzie również promować akcję na stronie internetowej oraz w profilu kampanii w Facebooku. Akcja ma być również silnie widoczna w sklepach.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat, natomiast przygotowaniem strategii oraz obsługą promocji zajęła się agencja IQ Marketing, a produkcją TV Oto Film.